Kolekcie ANTROPHO FOLK

03.12.2017

ANTROPHOFOLK kolekcie prinášajú oblečenie so symbolikou staroslovanských národov a symbolov, ktoré sú dnes intenzívne spájané s posvätnou geometriou. Každý druh oblečenia z týchto kolekcií vytvárame presne na mieru, po osobnej konzultácií, alebo skype rozhovore. Rozumieme reči symbolov, od farieb, strihov až po príbeh , ktorý všívame do oblečenia. 

  • SUKŇA ZÁZRAČNICA

Symbolika, ktorá sa do sukne rodí má veľmi hlboký význam pre aktuálne vedomie Ženy. Každý symbol na sukni otvára témy, ktoré sú v nej samej a potrebuje ich vnímať viditeľnejšie, dostať ich na povrch. Tieto témy sa ťažko vyjadrujú SLOVAMI a preto potrebujú byť "spracované" bez nich. 

Majú "väčší rozmer", kde je akýkoľvek rozsiahly popis malý :-) Symbol obsahuje práve tieto "väčšie rozmery" - v ňom je obsiahnuté to veľa, čo by sme chceli vysloviť alebo popísať. Má multifunkčné vlastnosti, ktoré na nás pôsobia - lieči, harmonizuje, otvára, zatvára, podporuje, zmierňuje, má ďalšie prívlastky a významy.

Mám radosť, že aj "obyčajná metráž" sa dá nabiť skutočnou silou a energiou. Že dokáže slúžiť vyšším zámerom a pomáhať Žene cez roztočenú sukňu :-).

Tvorba sukne so symbolmi je pre mňa duchovným obohatením. Sukňa s mapou symbolov má svoje silné vyžarovanie a pôsobenie - veď rozbieha príbehy z hlbín existencie. Je v nej zapísaná dôležitá časť životnej cesty Ženy. 

Celú tvorbu predchádza konzultácia, kde si okrem životnej témy, povieme aj praktické veci o materiáli, farbe, dĺžke sukne a pod. Následne pripravujem návrh a prechádzame si spoločne symboliku až sa nám vyskladá príbeh, ktorý v závere vyšijeme na sukňu.

Chcem svoju vlastnú sukňu

Vyplňte všetky potrebné údaje a my sa Vám čo najskôr ozveme späť.

Nositeľky svojich príbehov

Ženy, ktoré svoju sukňu vytvorili a vyrazili na cestu poznania. 

Stanka Sobolová

Autorka kníh, Lektorka, Terapeut duše

"V mojom srdci navždy zostane uložená spomienka na to, ako mi prišla v balíčku prvá sukňa od Manufolktúry. Keď som si ju obliekla, začala som plakať od radosti a cítila som sa ako "doma". Posilnená, ukotvená, vyživená a nesmierne ženská. Ešte nikdy som to pri žiadnom oblečení necítila tak silno. To určite preto, lebo Svetlanka nešije iba tak nejaké oblečenie. Oblieka nielen telo, ale aj dušu. A robí to s láskou, vášňou a radosťou. Ďakujem:) ."

Soňa Sun Sajenková

Spisovateľka, Moderátorka

" Svetlanka je naozaj krásna žena, očarujúca, inšpirujúca a najženskejšie ženská ako to len ide dokázať v tomto slova zmysle. Presne to vkladá do svojich kúzelných šiat, ktoré v sebe kĺbia tradíciu, ženskosť a kúzla. Ďakujem, že som mohla spoznať túto nádhernú bytosť a jej tvorbu..." 

© 2017 Manufolktúra - Folk koncept pre všetky generácie
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky